Intro veckan är tuff...

Jag är så otroligt trött!!

Har inte sovit ordentligt på hela veckan, 4 nätter vill säga.
Men ikväll blir det lugnt. Så skönt! Vi är lediga imorgon, så vi har sovmorgon. Inte helt fel. Så imorgon blir det flytt och fest. Jag och Anna ska festa till ordentligt då. Men en riktig förfest innan förfesten. Sen blir det till att sova ut på lördag och festa gärner lördag kväll också. Sen ha söndag till att bara inte göra ett skit.

Nej men om jag skulle sy på lite märken på min fina ovve. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill se bilder katta !!!!!

Kram

2008-08-28 @ 20:26:42
Postat av: Katta

Det kommer bilder, jag lovar. Jag har ju då lyckats glömma batteriladdaren, så min kamera funkar inte för tillfället. Men idag kommer laddaren!!

2008-08-29 @ 09:21:05
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

wihooww! va bra ... hoppas du har det bra , har du det bra? kram

2008-08-29 @ 10:56:08
Postat av: Maria

ja alltså det där anonyma var från mig

2008-08-29 @ 10:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0