Ja jag vet... Förlåt!

Jag vet att jag har varit usel på att uppdatera den senaste veckan... Förlåt!
Men jag ska bättra mig. Det lovar jag! Men inte förrän efter nästa helg.

Vi har ju två intro-veckor och dessa två veckor har vi extremt mycket att göra. Först har vi ju då intro-föreläsningar och någon enstaka föreläsning. Men framförallt har vi SköSjuk. Det är där det är tufft, fest varje kväll.
Men jag har faktiskt tagit det lungt igår och ikväll. Igår var jag först bakis då jag gav gärnet i fredags, sen så mådde jag inte så bra heller. Blandning av allergi och förkylning har drabbat mig. Så det var ganska skönt att få vara nykter en kväll, ja vi har varit mer eller mindre fulla hela veckan. Kom dock p åganska sent igår att jag hade bestämt träff med en på förfesten + att vi hade våran ovvesermoni igår. Inte så bra att vi missade den, men men.... Jag tror mina faddrar accepterar att jag inte kom då jag faktiskt är förkyld och inte sovit på en vecka. Kanske borde berätta om mitt hjärtfel...

Jag kommer komma upp med lite bilder från Toga-temat och lite annat som jag kommer ta kort på den kommande veckan. Jag har ju äntligen batteri i kameran!! Så jag kommer nog lägga upp dom flesta bilderna på facebook sen och några här, som vanligt med andra ord.

Har även gjort klart min första uppgift. Eller helt klar är den inte då jag behöver en skrivare. Men mer eller mindre klar är den. Känner mig riktigt stolt måste jag säga. Läraren hade väl räknat med 3 timmar i självstudier den här veckan, så jag är nöjd att ha gjort den typ klar på 1½.

Ne nu ska jag kolla på SkärgårdsDoktorn och sen sova. Börjar först 10.15 imorgon :) Imorgon kväll har vi även Speed Dating! Ska bli riktigt skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0