Lägenhet!?

Nu har jag då fixat en lägenhet!
Blev inte den 2:an jag hoppats på, för den fanns inte längre. Den jag har fått är lite dyrare, 3741 kr/månaden. Den är på 59 kvm, precis som den andra jag kollat på. Men den har diskmaskin, inglasad balkong och duschkabin, vilket är tillval och därför lite dyrare.
Men det står jag ut med tills vidare. Jag får ju söka mindre lägenheter, inte mer med det.
Tyvärr så kommer jag inte alls få veta hur lägenheten ser ut förrän jag väl flyttar dit, då jag har lite svårt för att åka ner och titta på den.
Som det ser ut nu så är den min! Jag kommer få tillgång till den  den 1:a september, så jag måste ha någonstans att bo i typ två veckor, men det ska väl ordna sig.

Så jag är ganska glad just nu. Men har fått nt i magen... Allt känns så mycket mer verkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0