Lägenheten... typ?

Nu har ja fått en planritning på lägenheten. Den kom då med posten så ni kan inte få se den exakta ritningen. Men jag kluddade lite snabbt ihop ett i PS.

Så här är den!!



Ni förstår nog ganska bra hur den ser ut. Så det ska bli spännande att få se den i verkligheten sen.

Nej nu ska jag ta en paus från packandet och kolla på PS I Love You. Det är egentligen mycket kvar att packa... Men jag orkar inte mer idag, får packa lite imorgon innan jobbet, fredag efter jobbet och det sista på lördag. Kommer ju inte kunna packa allt i köket och så förrän sent lördag. Men det är så svårt för mig att få motivation till att packa just nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den ser jättebra ut! Ska bli spännande o se hur den ser ut i verkligheten sen :D

2008-08-20 @ 22:08:58
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0