Lite läskigt

Jag kollade precis på semifinalen i 100m häck där Susanna Kallur skule gå till final.  Precis innan loppet startade så tänkte jag tanken att jag tror hon ramlar, hon kommer inte komma till final bara för att Sverige har haft sån press på henne. Alla tidningar skriver hur hon ska ta guld osv...

Precis efter att jag tänkt tanken om att hon kommer ramla så startar dom. Susanna startade väldigt bra, men ramla i på första häcken.  Hon fick inte foten över häcken och ramlade.

Lite läskigt måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Maria

oh, sjättesinne ?! tror nästan att du måste ha det .. finns ju fler grejer som du får en känsla utav och så visar sig det stämma ..

2008-08-18 @ 17:59:57
Postat av: Linda

I see dead people tittar fram med vattniga ögon

2008-08-18 @ 22:41:51
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0