Lyxproblem..?

Till att börja med kan jag berätta att jag blev riktigt glad idag på jobbet. A-C från våningarna under mig kom upp till mig och bjöd in mig på en tacos-kväll hemma hos henne på lördag. Låter riktigt roligt. Dock fick jag inte sprida vidare det då hon bara bjuder in dom hon tycker om, och jag är en av dom. Hur gulligt som hellst av henne, hon är så snäll. Men tyvärr så kan jag inte komma till henne på lördag.

Jag ska på kräftskiva hos mamma och pappa. Det är bestämt sen en tid tillbaka med tanke på att jag ska flytta och så.

Då kommer vi då till mitt problem.
Jag fick höra av en på jobbet att dom hade ätit några Kinesiska Jumbokräftor som hon köpt för 49:-. Kommer inte ihåg vart hon hade köpt dom, men har för mig att det var på Vi.
Jag har ju köpt mina Kinesiska Jumbokräftor på Vi. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, ska jag chansa på att dom är goda och äta dom på lördag? Eller ska jag köpa ICA's Kinesiska Jumbokräftor som jag vet är goda?

Så jag bestämde mig för att äta mina Kinesiska Jumbokräftor som jag köpt på Vi...

Idag!  :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad ofta du äter kräftor människa

2008-08-04 @ 18:44:15
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0