Mår dåligt av det...

Jag har i snart en vecka ätit frukost varje dag. Dock inte alltid när jag vaknat och ska jobba kl 7, då har jag ätit lite på jobbet vid 9.30 istället. Frukost ingår i mitt nya nyttigare liv. Som student så kommer jag gå ner i matkostnader och därmed inte ha råd och äta som jag gör nu. Vilket är bra. Men idag mådde jag bara illa efter frukosten, nästan så att jag ångrar att jag åt den.
Jag måste börja gå ner i vikt.
Speciellt efter att en på jobet tyckt att jag sett gravid ut och efter en annan på jobbet sa en rikitgt taskig komentar. Visst hon menade inget illa med det hon sa, men hon sa det på ett rikigt taskigt sätt.

Jag måste verkligen börja gå ner i vikt ordentligt nu. Jag klarar inte av ännu en till komentar. Jag mår så dåligt över dom två komentarerna jag har fått, jag bara äter mer. När jag var 18 år så var jag i ett dåligt förhållande under några månader, då gick jag ner ungefär 10 kg på väldigt kort tid. Men dom kilona gick jag upp + lite till.
Nu när jag mår dåligt så äter jag bara. Jag vill komma tillbaka till att inte klara av att äta när jag mår dåligt. Men bara för att jag vill det så kommer det ju aldrig bli så...

Frukost och dålig ekonomi hoppas jag ska bli min räddning...

Kommentarer
Postat av: Maria

var försiktig med vad du önskar dig vännen ... det är inte så kul som det kanske låter ... det är bättre att göra det på rätt sett och det vet du ... var inte dum och gör någoting du kanske aldrig tar dig ur ..

börja måla får ur dig saker .. du kommer må bättre du kommer kunna skapa dig en fristad och du kommer kunna få utlopp för så mycket och släppa lös så mycket som inte borde finns inom dig .. Kram

2008-08-11 @ 13:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0