Så mycket på en gång!

Det är verkligen sjukt mycket information vi fått dom här två dagarna. Idag har vi haft två introduktions föreläsningar, var helt slut i huvudet efter dom.
Det är så mycket som vi får veta och det är knappt någon som läst på högskolenivå tidigare. Så dom flesta har det ganska tufft just nu.
Men det blir nog bra i slutändan.

Nej nu ska jag ta och vila mig en liten stund innan jag ska ner till Anna och börja förfesta innan förfesten. Vi börjar först 13.15 imorgon! Sovmorgon med andra ord! Ska bli så skönt med tanke på att jag blivit väck att två katter kl 5 på morgonen i två dagar. Är inte så förtjust i dom just nu.

Jag skriver lite mer imorgon, kanske lite om Anna och om kåren osv... Bilder kommer upp i helgen som sagt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till ett underbart utbilningsval. Själv jobbar jag heltid och pluggar heltid samt har familj utan att ha läst på högskolenivå tidigare. Men det går kanon!

2008-08-27 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0