Trött efter dagen...

Idag har det varit en händelserik dag. Först så jobbade jag till 13.30, tror det är min kortaste dag på hela schemat. Visst det är jobbigt på jobbet nu, men jag var så trött när jag slutade.
När jag slutade så åkte mamma och jag till Barkarby en sväng. Jag behövde köpa skor. Nu har jag köpt skor, det blev två par. Ett par stövlar och ett par tygskor.
Jag köpte även en jättefin tröja på KappAhl och lite smått och gott på Rusta.

Sen när jag kom hem så var jag så trött! Jag klarade av att sätta på datorn, sitta i kanske 5 min och sen somnade jag som en stock. Sov i lite mer än 1½ timme, så skönt. Men inte så bra kanske. Jag hade bara tänkt vila/sova i kanske en timme.

Måste tillägga att min nya frukost vana, eller vana är väl att ta i. Men iallafall så tog jag med mig frukost till jobbet idag och åt det på morgon rapporten. Känndes bra, hade ju varit uppe i ca en timme då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0