Vill inte...?

Just nu vet jag verkligen inte hur jag ska göra. Jag började rensa lite bland kläder, slänga saker jag inte behöver osv... Men enfter ett litet tag så kännde jag att jag vill inte.

Jag var hur glad som hellst över att ha kommit in i skolan, fått lägenheten och allt. Jag var verkligen så glad!
Men sen så kort efter att jag fått veta att lägenheten var min så small det. PANG! sa det och jag hade ingen lust längre. All min motivation försvan i ett ögonblick. Men sen så lyckades jag se det hela ur en annan synvinkel och det känndes lite bättre ett tag.
Men nu har jag kommit tillbaka till den kännslan av att jag vill inte. Eller jag vill, men inte nu, inte i Skövde.
Sen känns det även som om ingen är glad för min skull... Visst folk har sagt att 'vad roligt för din skull, när flyttar du då?' Som om det är väl ingen grej att jag ska flytta 30 mil och vara borta i 3 år.

Jag känner verkligen inte för det här just nu, även om jag verkligen vill det. Så känns det inte bra....
Framförallt finns det en sak som påverkar det hela extremt mycket. Varför kan jag inte bara få göra det här som jag vill det?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ÄR glad för din skull men jag tycker samtidigt att det är supertråkigt att du ska flytta. Förstår du vad jag menar?

3år 30mil ifrån det är Länge och Långt.

2008-08-15 @ 15:31:23
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Maria

Klart att vi bryr oss !!!!

2008-08-15 @ 15:49:13
Postat av: Sara

Inte bra att tänka så där. Jag är helt övertygad om att du kommer att få det jättebra i Skövde, jag tror vi alla Bålstabor behöver få lite distans till hålan.

Plus, tänk vad kul vi kan ha i Uppsala när du får gäatkårleg =)

Klart du kan vara nervös och så... det är bara bra.

Jag tror på dig!

2008-08-15 @ 15:51:49
URL: http://sarlaparla.blogspot.com
Postat av: Lisa

tror du helt ärligt att du kommer återvända till just bålsta om tre år?!?!



man får sånna svackor fråga mig jag vet... men det ordnar sig

2008-08-16 @ 16:09:36
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0