Händelserik kväll

Jag är helt slut efter den här kvällen på jobbet!
Har inte jobbat en kväll på det planet på över två månader. Sist jag jobbade kväll jobbade jag på andra våningen. Vi var dessutom två vikarier (jag är ju egentligen ordenarie & den andra väldigt van), ingen utav oss har jobbat speciellt mycket under hösten. Självklart så hände det ju lite grejer. En kom hem från sjukhuset, en annan fick feber och så skulle man ju göra alla andra saker också. Sen att jag hade hand om medicinerna gjorde ju inte saken bättre, det fanns påsar här och där, skrivas i rapportblad, ringas till SSK och sen skriva ännu mer i rapportbladet. Mycket med det när man inte har sysslat med det på ett tag. Egentligen är det inga problem, kändes bara lite rörigt ett tag.
Så det har varit en kort och händelserik kväll idag.

Nu är jag iallafall ledig i hela tre dagar från jobbet. Som det ser ut nu iallafall.

Imorgon var det egentligen meningen att jag skulle ha träffat Jessica, men nu kan inte hon. På kvällen har jag iallafall planerat in med Maria att vi ska lyxa till det lite. Kinan och några cider på Biffen pratade vi om. Inte helt fel!
På lördag ska jag till Sara och dricka vin. Senast upptäckte vi vid 2 tiden att vinet var slut... Får se vilken tid det blir den här gången... *leer*
Sen söndag blir väl till att inte göra så mycket då jag börjar tidigt på måndag.

Nu ska jag iallafall gå och sova...

Kommentarer
Postat av: emma

Dit är det inte svårt att längta tillbaks! Varit där ner epå semester eller å jobbat ?

2008-12-19 @ 13:51:09
URL: http://emmagrahnwallin.blogg.se/
Postat av: emma

Dit är det inte svårt att längta tillbaks! Varit där ner epå semester eller å jobbat ?

2008-12-19 @ 13:51:09
URL: http://emmagrahnwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0