Helgen

Den här helgen har varit extremt lugn.... På ett sätt är det skönt. Men ändå så känns det lite tråkigt.

I fredags så satt jag här hemma och kollade på idol. Gick och la mig vid 1 ungefär...
Igår så satt jag och kollade på tv här hemma... Kollade väl inte på något speciellt egentligen. La mig redan vid midnatt igår.
Sen nu idag så har jag och pappa varit i Barkarby och köpt julklappar till mig och Kristian. Jag har fått en Philips Kaffebryggare i svart och rött, en OBH Nordica Blender i svart och en OBH Nordica Elvisp i rött. Kristian ska få ett presentkort på IKEA. Nu snart ska vi iväg och kolla på hus nere på Västerängen, pappa är väl inte så sugen på att flytta ner dit. Men vi ska iallafall dit och kolla. Mamma och jag är väl mest intresserade av attt bodär nere.

Sen efter att vi kollat på husen så ka jag nog kolla på tv igen... One Tree Hill och Gossip Girl kommer ju ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0