I Love Clinique

Jag måste säga att jag har blivit lite förälskad i Clinique's produkter!
Jag har tidigare haft en ansiktsmask därifrån som har varit superbra! Men det är över ett år sen den tog slut. Sen så har mamma köpt deras 3-stegs hudvårdssytem, jag är dock lite osäker på om hon valt helt rätt av de fyra olika man kan välja. Det hon har iallafall passar mig perfekt! Så jag har provad ansikts tvätt, ansikts vattnet och hudkrämen nu i drygt en vecka. Det fungerar verkligen så bra. Så jag ska beställa det på flyget ner till Thailand, hur mycket billigare som hellst att köpa det då än här hemma i Sverige.



Nu när mamma och jag var på kryssning i fredags så köpte jag ett av deras foundation och puder. Har inte riktigt hunnit prova det ordentligt ännu. Men så jag gjorde en liten prov användning igår så verkade även det jättebra!
Jag får ju verkligen hoppas det då det kostar en del, det är ju inte direkt gratis med deras smink eller hudvårdsprodukter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0