Innebandy kväll

Nu har jag precis kommit hem från Sollentuna. Vi har varit och kollat på när Kristians lag mötte Sollentuna, som har några gamla Valhall spelare. Kan även tillägga att Kristians lag har 4 eller 5 Valhall spelare. Så det är ju en liten kamp mellan dom två lagen.

Kristians lag spelade grymt bra till en börja, trots det snorhala golvet! Dom höll typ på att halga omkull hela tiden. Men tyvärr så fick Sollentuna in ett flytmål i början på tredje. Då tappade Bro lusten och släppte in ännu fler mål, så dom förlorade med 8-5.

Jag var till och med duktig och tog några kort. Men dom finns kvar i kameran och får stanna där tills imorgon eller på onsdag. Vi får se när jag orkar föra över dom och när jag väl gör det så hamnar dom nog ändå bara på facebook.


Nu är det iallafall dax för mig att sova!


Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0