På Begäran

Det var någon som gav mig en pik om att hon tycker att jag skriver för sällan här...
Du vet vem du är Linda! *PIK*

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Jag är mest trött nuförtiden. Gör inte så mycket på dagarna sen jag kom hem. Har pluggat alldeles för lite och kollat på tv alldeles för mycket.

Har jobbat idag igen... Jag fick jobba med bra personer. Efter jobbet så gick Ida och jag på ICA, sen åkte vi till järnhandeln och jag följde med Ida upp till hennes lägenhet för att hälsa på hennes djur. Dom var så fina så. Jag hoppas verkligen att M ger henne ledigt på annandagen.

Nu ska jag strax kolla på Bonde Söker Fru och sen hämta mamma från jobbet.

Jag ska jobba imorgon igen, kväll... Börjar först kl 16.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0