Senaste dagarna...

I lördags så var jag ju hos Sara och drack lite vin och drinkar. Blev väl kankse lite mycket vin och drinkar, men det är en annan historia. Vi kollade iallafall på PS. I Love You mitt i natten och jag grät som ett litet barn. Jag kan verkligen inte låta bli att gråta när jag ser den filmen.
Vi tog lite fula ego bilder nån gång mitt i natten. Jag vet att klockan var runt 5 när jag la mig i sängen för att sova. Inte bra inte... På söndagen kollade vi på Batman - The Dark Knight. Den var riktigt bra!! Heat Leadger var ju en så underbart duktig skådespelare, så tråkigt att han är död.

Idag har jag jobbat. Det gick bra. Hade dock sovit extremt dåligt, så jag är lite trött just nu. Man blir lite tagen av 11 timmars sömn på två dagar.

Imorgon börjar jag jobba först kl 13. Så jag ska faktiskt träffa Erica och äta lunch innan. Jag har inte träffat henne sen i sommras. Så det ska bli riktigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Maria

får vi inte se ngr bilder då?

2008-12-22 @ 22:27:23
Postat av: Katta

Det kanske kommer någon bild... Jag måste föra över dom till datorn och så först.

2008-12-22 @ 22:43:10
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0