Underbart snällt!

Ikväll tillbringade jag ca två timmar hemma hos Linda. Alltid lika trevligt.
Jag blev lite chockad men samtidigt väldigt glad idag! Jag fick en julkapp av Elina(Linda)!! En CD-pelare! Jag har ju missat  att beställa en till nu, så jag fick en av Linda.

Hur underbart snällt är inte det?!
Jag som verkligen behövde en till pelare!


Dock så har jag lite problem med hur jag ska få ner det över 2 m långa paketet till Skövde...  Jag får ta den någon annan gång, när jag har möjlighet att ta bil eller så.

Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och kolla på tv innan jag måste upp och jobba igen...

Kommentarer
Postat av: Maria

GottNytt år vännen!!!

min mobil spelar ju död så jag kan inte skicka sms vid 12 slaget (men det brukar ju inte gå ändå) så jag skickar en liten hälsning här i stället .. ha en fin kväll/natt puss&kram

2008-12-31 @ 14:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0