Besatt igen...

Jag hade en period när jag var tillsammans med E och även när jag bodde hemma som jag var besatt av att köpa nya filmer.
Nu har jag fått en sån period igen. Jag beställde 5 eller 6 filmer för några veckor sedan. Har inte ens hunnit kolla på alla. Nu ar jag beställt 6 filmer igen... Alla med Heat Ledger, så snart har jag min samling med hans filmer komplett. Finns dock filmer med honom som inte kommit på bio ännu.
Men jag kom på mig själv att jag vill ha en till film. Pirates of the Caribbean 2: Död Mans Kista, jag har ettan och trean. Så jag vill ju ha tvåan också + att jag typ samlar på Orlando Bloom filmer. Men som tur är så är det för sent att lägga till den.

Får ta några Orlando Bloom filmer nästa månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0