En bit på vägen iallafall

Nu har jag äntligen tagit tag i en sak i mitt liv. Ett steg till att få det lite bättre iallafall.

Tyvär så såg ju en person mig, så jag har en kännsla av att imorgon kommer valla veta om att jag vär där. Men men... Hoppas hon inte säger något. Vill ha det lite hemligt från resten ett tag till iallafall.

Så på onsdag kl 7 första gången. Känns spännande. Vet dessutom att det kommer finnas roliga människor där. Det gör det hela mycket roligare. =)


Ne nu ska jag gå och möta Maria hos frissan, ska bli kul att se hennes nya fina frissyr. =)

Kommentarer
Postat av: lisa

jag är så sjukligt nyfiken nu

2008-02-11 @ 15:52:50
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Maria

= ) det kommer gå galant , tack för att du sällskapde mig så fint idag =)

2008-02-11 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0