En helt vanlig Tisdag?

Dagen på jobbet kändes på något sätt rätt meningslös. Visst jag gjorde ju ganska mycket, men jag gick ju så jädrans tidigt. Att gå från jobbet 11.30 är lite väl tidigt.

Föredraget eller vad man nu ska kalla det var väl sådär. Det började med att det inte var min kiropraktor som höll i det. Utan den andra på mottagningen. Han har då varit min Gympa lärare på Högstadiet. Jag är inte så förtjust i honom, han stötte på dom i min klass när han var vår lärare osv. Han är lite som han är.
Det pinsamma i det hela var att han två gånger nämde att han har två gamla elever där och pekade på mig och Emilie som hon heter. En gång bad han oss gissa vad det var han var ute efter och en gång bara pekade han. Han stog även precis i början och glodde på mig när han frågade om vi visste vad Kirapraktik innebär. Så jag antar att han ville att jag skulle svara på det.
Föredraget var väl bra, lärde mig dock inte så mycket.


Just nu sitter jag mest och väntar på att Linda och Elina ska bli klara på Babymassagen. Efter det ska Linda och jag snacka lite skit. Är så glad att jag har henne. Vem skulle jag annsrs prata skit med om alla personer i våran omgivning? Vi behöver prata av oss ibland. Bålsta är ju som sagt världens skvaller håla. Alla vet allt om alla ungefär.

Lägger även in tre bilder. Ena är på dom fina blommorna jag fick av Lisa och J för ett tag sen när jag var en räddare i nöden för Lisa. Den andra är på mina två fina Martini flaskor, jag tycker dom har en så fin form. Den sista bilden är på min nya frisyr, man ser dock inte riktigt hur uppklippt det är. Håret har lagt sig lite som det vill efter en dag på jobbet, men ni ser på ett ungefär.

    

Kommentarer
Postat av: Eva

Tänkte tipsa om min tävling som snart avslutas. Kika gärna in :)

Postat av: Christina

Hej Katta. Hur är det med dig nu för tiden då? Här rullar livet på. Tänkte bara fråga hur du har gjort med din blogg. Bilderna längst upp och sen klockan???
Himla snyggt var det i alla fall...=)

Ha det kanon!

Kram Christina

2008-02-05 @ 21:15:15
URL: http://plaahn.blogg.com
Postat av: linda

jag är glad över att jag har dig också! Vad skulle jag göra utan dig?!

2008-02-05 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0