Härlig eftermiddag

Jag bestämde mig då för att gå upp till Skörby. Först gick jag till Ica för att köpa med mig fikabröd, mamma var lite sugen på det. Men innan jag hann dit så stötte jag på Linda. :)
Hon och Elina hade varit på ÖF och elina var supertrött! Som ni kan se på bilden, hon har även vuxit massor på en vecka! Otroligt att en så liten kan växa så fort.

Sen gick jag mot Skörby då. Tog lite vårbilder på vägen. Blåste dock lite, därav halsduken. Vill inte riskera att bli sjuk just nu. Ska ju träna och bli smal till sommaren... Önska kan man ju...

Det var iallafall riktigt härligt ute i solen! Musik i öronen, solen sken, solglasögon och vårjacka. Kan det bli bättre?!

Väl uppe i Skörby så drack vi kaffe och åt munkar, gott gott. Sen följde jag med dom till Kungsbyn där dom skulle köpa kött i massor. Men det uppstog tyvär ett litet problem när vi väl var framme... Dom har inte öppet på måndagar!! Min duktiga pappa hade inte kollat hur dom har öppet! Vi har då åkt nästan hela vägen till Västerås för att dom ska köpa bra kött till superpris. Dom fick inte sitt kött, men jag fick göra något annat änn att sitta hemma och sova. Hade garanterat somnat om jag varit kvar hemma.

Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga kväll och kolla på tv. Så skönt att inte behöva gå upp imorgon. :)
image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0