Helgen i korthet

I fredags så började jag kvällen själv, satt och kollade på Let's Dance.
Sen så smsade jag lite Maria och så kom hon hit en sväng och så gick vi på Biffen. Var väl okej, är väl kankse inte världens roligaste ställe. Men vi dansade lite och så. Vi pratade även med en gammal klasskompis från högstadiet. Det var roligt :) Jag fick även ett vidrigt erbjudande från en person... Kan inte göra annat än att skratta när jag tänker på det.

Sen i lördags då. Då kom Maria ner hit vid 18.30. Vi gjorde lite mat och åt sen maten. Efter att vi ätit gick vi till A och kollade på melodifestivalen. Och jag måste påpeka att jag tycker att det var så rätt att Carola och Andreas inte gick vidare direkt till finalen. Så skönt att se carolas min. Haha! Lite skadeglädje. Sanna var bäst om man frågar mig, fick gåshud av låten. Och Björn Gustavsson
Sen efter melodifestivalen så sjöng vi lite Singstar. Jag var grym på vissa låtar. Spöade några rejält, så det var lite roligt. Vann bara stort i två låtar, men jag tror inte jag förlorade nån gång....
Vi spelade även Buzz. Första gången för mig, och det var väl sådär. Hade säkert varit roligare om jag fått spela med någon annan. Han jag spelade med.. jag vill inte säga för mycket här, men jag tycker han är lite skum.

Igår söndag så låg jag och sov fram till 12 ungefär. Så skönt!
Tog det ganska lungt hela dagen. Tog en promenad upp till skörby vid 4 tiden ungefär. Ångrar lite att jag inte gick en halvtimme tidigare, solen hann nästan gå ner innan jag var framme. Riktigt sönt vårväder var det iallafall.

Det var väl mig helg. Har även städat lite i omgångar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0