Helt slut efter träningen

Då har jag även provat BasGympan.
Det var jätteroligt.
Dock väldigt jobbigt.

Jag åt mat lite för tätt inpå träningen, så jag fick ju världens håll. Kunde knappt göra vissa saker. Men jag kämpade på iallafall. Kan ju konstatera att min kondis verkligen är usel! Men som tu är så jobbar jag på det. Så till sommaren borde den vara mycket bättre. Då kanske man orkar ett helt pass utan att dö efteråt.

Måste erkänna att jag är världens hemskaste människa!
Tack vare allt prat om semlor hit och dit så har jag syndat. Jag och Linda gick till ICA efter träningen och köpte varsin...

Kommentarer
Postat av: Maria

man får äta semlor idag ..!! det är lixom tillåtet mer än vanligt...

2008-02-05 @ 23:06:58
Postat av: Linda

Ja vi ska kämpa oss till beach 08! Dessutom är det så skönt att slippa sitta hemma på arslet och inte göra någonting.
Jag är så jäkla trött just nu. Har knappt fått sova något på hela natten och så vägrar hon sova nu. Så just nu ligger Elina på golvet och leker medans jag sitter här helt DÖD!

2008-02-06 @ 08:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0