Hemskt livsöde

Sitter och kollar på en dokumentärserie på kanal5 Sexturisterna.
Kollade även på den förra veckan.

Jag tycker riktigt synd om tjejerna!
Dom rycker typ på axlarna och ser det som vilket jobb som hellst. Jag förstår verkligen inte hur dom klarar av det!? Har så svårt att ens föreställa mig hur det skulle vara att sälja sin kropp på det sättet som dom gör. I kvällens avsnitt får man följa några tjejer i Venenzuela som jobbar på ett typ hotell, där dom är "flickvänner" åt tjocka äckliga gubbar som är på semester. Jag mår riktigt illa bara jag ser gubbarna och hur dom beter sig. Riktigt vidriga, snuskiga och perversa.
Förra veckan var från Thailand, om hur tjejer jobbar på barer och träffar turister där i hopp om att träffa en västerlänsk man. Vägen till att träffa den där mannen... Usch!

Mår faktiskt illa bara på tanken...


Tänk på dom stackars flickorna som väljer att leva så där. Dom kan ju inte må bra. Känns som om dom kan få ett bättre jobb och en bättre framtid.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag såg också det, men jag funderar på hur killarna tänker.. lite köpt kärlek, vill man verkligen ha det?

2008-02-11 @ 23:13:19
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0