Kryssning?

Jag ska ju åka på kryssning med några från jobbet... Men jag vet inte riktigt om jag vill det längre...
Visst det skulle vara kul att åka med vissa utav dom, men nu har ju så många hoppat av.  Och sen så vette fan om det är så kul att åka när mamma ska följa med.

Nu så pratade jag lite med E. Alla från som jag umgicks med på den tiden åker på bandit kryssningarna som går lite då och då. dom ska ju såklart på den som går i April. Och jag är så sugen på att åka med på den. Men det är ju inte så att man skulle få en inbjudan eller så. Tror inte alla skulle vilja att jag följde med heller... Finns ju vissa (en) som inte tycker om mig och därför påverkar resten.

Skulle vara så kul att åka på den kryssningen utan att någon i det gänget visste om det och bara ha så roligt! Skulle vara så kul. Men har man någon att åka med?

                                                                                                    Nej!

Kommentarer
Postat av: Mr Manolo

Kryssa lugnt i livet... ;)

2008-02-28 @ 00:04:17
URL: http://lagprisflygbolag.wordpress.com/
Postat av: Maria

inte.

2008-02-28 @ 00:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0