Lite obehagligt

Imorse när jag låg i sängen och drog ut på tiden så tyckte jag att det lät som om någon knackade på fönstret i köket.
Först tänkte jag inte gå upp och kolla, men tillslut så drog jag på mig en filt och gick och kollade. Det var ingen där, varken vid dörren eller fönstret.
Men så nu på eftermiddagen så såg jag att det såg ut som om någon har gått från min uteplats mot dagiset. Maria tyckte också att det såg ut som det. Spåren såg ut att komma från gångvägen mot min uteplats och sen vidare mot dagiset. Så någon har ju gått här utanför.
Känns lite obehagligt. Vet ju inte vem det är som har gått här. Hppas verkligen att det är någon jag känner.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas på att det är M eller Linda.. obehgligt , ring om det är något... puss

2008-02-04 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0