Minnet är bra men kort

Ibland funderar jag verkligen om det är något fel på mitt minne!? Vissa dagar så finns det verkligen inte där.
Jag ska ju på kommunfest på fredag och har lite problem med vad jag ska ha på mig. Jag jobbar även lite konstigt den här veckan så jag hinner inte riktigt åka in till stan eller så.
Det var då jag kom på den smarta iden att åka till Kista imorgon efter jobbet, jag slutar 18.00 så då hinner jag ju. Men nu när jag sitter och tänker efter lite så kom jag ju på...
Jag ska ju träna kl 19! Hur ska jag hinna fram och tillbaka till Kista på en timme? Visst hinner jag, men då kommer jag inte hinna kolla på några kläder.

Det får med andra ord bli några gamla trasor... Vill inte ha något från Lindex på mig, många i kommunen som handlar där tydligen. Men jag ska nog gå och sola på torsdag innan jobbet, så man får lite färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0