Nu måste det hända något

Jag måste verkligen ta tag i mitt liv! Göra något nytt!
Visst jag trivs med mitt jobb till viss del. Men jag börjar bli så less på allt tjafs med schema hit och dit och att jag bara får jobba 80% Jag är ju van att jobba heltid eller mer.

Har bestämt mig för att gå och prata med en person om jobb imorgon. Kan inte riktigt säga mer just nu.

Sen så funderar jag på om jag ska ta och ta tjänstledigt ett tag. I 20 veckor rättare sagt. Som det se ut nu så får jag inte CSN för bara praktiken, och jag måste ha praktik! Och jobbet betalar inte för att jag ska få praktisera, vilket egentligen är konstigt med tanke på att dom vill ju ha utbildad personal. Då tycker man ju att dom borde låta mig få en fullständig utbildning.


Sen så har vi då ett sista alternativ... Något jag har funderat på så många gånger. Ju mer jag funderar på det, desto mer så vill jag göra det.
Men där frågan när?  I höst? Om ett år?
Om ett år skulle vara det bästa, då kan jag ha gjort klart min utbildning först. Men samtidigt så skulle jag vilja göra det så snart som möjligt.


Mycket att fundera på.... Lite för mycket kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0