Så arg!!

Cristine har verkligen tjatat på mig om att vi ska ut idag. Frågat om jag kan ta ledigt, byta eller vad som hellst. För vi kommer inte kunna gå ut på evigheter annars och har inte gjort det på evigheter heller.
Så jag tar semester... Vilket innebär att jag förlorar massa pengar.

Christine har skickat två sms på dagen om hur taggad hon är. Vid strax efter 5 tiden så skicka hon att hon hade ont i huvudet men det ska gå över. Vid 7 tiden skickar hon att hon inte kan gå ut för att huvudvärken inte gått över. Hon var så ledsen. Men vi kan ju planera in någon annan helg snart, tyckte hon.
Men hallå?!
Man skickar inte ett sms en timme innan jag ska vara hemma hos henne och säger att man inte orkar. Speciellt inte när jag verkligen sett till att få semester, stressat som attan för att hinna bli klar till 20.00.


Jag hade inte ens ork eller lust att svara på hennes sista sms vid 20 tiden där hon igen sa att vi kan planera in något snart.
På något sätt så känns det som om hon har skuld över att hon träffade D igår så att hon måste träffa M idag. Jag tror inte riktigt på hennes huvudvärk... 

Hon kan ju glömma att jag tänker planera in något med henne den närmaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0