Så härligt så!

Nästan så att jag hade glömt bort hur skönt det är att träna!
Har ju inte riktigt tränat regelbundet dom senaste åren. Varit mycket sjuk och så. Mennu äntligen när jag kommit igång på riktigt så känns det så skönt!
Man hoppar och stuttsar hit och dit.
Idag på Bas-Step så fick vi brädor :)
Det är stor skillnad på att träna med och utan bräda. Helt slut efter idag! Men ändå så skönt!
Fick lite kramp i ena vaden efter lite mer än halva passet, men det är inte bra att känna efter för mycket. 



               

Så nu har verkligen mitt nya liv börjat!!
Mer motion och mycket nyttigare mat. Nu väntar jag bara på att bli rik...


Kommentarer
Postat av: linda

Ja det är riktigt skoj med step! Och idag har jag faktiskt lite träningsvärk i kroppen :D Jag måste bara försöka fixa nya skor tills nästa träning, men hur ska det gå till? Jaja det löser sig alltid.

2008-02-07 @ 09:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0