Så skönt att sova! Eller?

Jag har sovit riktigt dåligt nu i några nätter. Somnat 1-2 varje natt och gått upp vid 6, vissa nätter vaknar jag även till nån gång för att rätta till kudden. Visst jag klarar mig med lite sömn, men nu har det blivit lite för myckter nätter med lite sömn. 4-5 timmar är lite väl lite...

Har alltid behövt lite sömn. Som när jag gick iskolan så somnade jag runt midnatt och gick upp så att jag han med 7.15 bussen. Men då hade jag inte lika jobbiga dagar som nu.
Även om jag bara jobbar till 13 på dagarna så är ju förmiddagarna jobbigast. Idag fick jag sitta ner först kl 11. Och då är man trött i huvudet och kroppen kan jag ju säga.

Så jag har faktiskt sovit middag idag. =)
Sov nog lite väl länge kanske, 2½ timme ungefär. Så jag kommer inte få det lätt att somna ikväll. Men men, det är det värt =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sova middag är fan det skönaste jag vet...

2008-02-16 @ 10:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0