Sent ute som vanligt...

Ne om man kankse ska ta och klä på sig lite. Har gått runt och städat med endast en handduk på huvudet. Så nu ser det lite bättre ut på golven iallafall.

Maria kommer om ca 40 min. Men hon bryr sig nog inte så mycket om att jag inte är färdig sminkad eller håret inte är tort.
Vet inte varför, men jag har börjat bli en tidsoptimist. Jag har först massor av tid på mig, sen helt plötsligt ska jag vara klar om 10 min och är knappt påklädd. Hur kommer det sig? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har samma problem...tid och jag funkar inte längre ..något gick snett. Tack för en rolig kväll med god mat vin och singstar .. haha ..

2008-02-17 @ 13:09:46
Postat av: Sarlaparla

Jag har också skaffat mig en blogg! Hur sprider man den då?

2008-02-18 @ 12:07:53
URL: http://sarlaparla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0