Skött om mig själv

Ikväll efter jobbet så har jag skött om mig själv. Tog en lång härlig dusch och har smort in hela kroppen! Så hälrligt. Håret känns alldeles lätt och rent just nu, klippningen gjorde nog sitt. Så nu har håret och huden fått en omgång. Så nu känns hela jag mjuk och fin, enda som saknas är att insidan skulle kännas på topp. Men det får bli en annan dag... 
Förhoppningsvis känns det någorlunda bra imorgon kväll. Med lite alkohol i kroppen, roliga människor och en aningens brunare hy. Skulle så gärna vilja sola, men det hinner jag inte. Så det fick bli det näst bästa. Skulle även vilja hinna träna imorgon, men det hinner jag inte heller. Så jag får väl ta och äta marängswich (stavas det så?) på jobbet istället och dansa lite extra på Rilles.
 

   

   




Kommentarer
Postat av: lisa

mår du lika illa som mig nu?! vi måste träna nån dag känner jag!!!

2008-02-02 @ 14:58:37
Postat av: Katta

Jag jag mår också illa...

2008-02-02 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0