Tiden går så långsamt

Det är så segt att vara ledig i 4 dagar och inte ha något att göra!!
Idag har jag verkligen inte gjort ett skit! Bara legat i soffan och kollat på tv. Eller jag har tvättat också, men det är ju inte så ansträngande.

Så jag vette attan vad jag ska hitta på imorgon för att få tiden att gå. Ska väl ta mig ork att plugga lite kanske? Göra klart den uppgiften jag påbörjat och göra klar ytterligare en.

Elle jag kanske ska ta och rensa ur garderoben? Det skulle ialllafall behövas.

Lisa var över här en sväng idag. Så nu har vi beställt lite från Ellos, jag beställde bara ett påslagansätt. Hittade lite kläder jag skulle vilja ha, men dom fanns antingen inte i min storlek eller så var det leverans i slutet av mars. Lite drygt.
Zooma
Visst är det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0