Träning sent på kvällen...

Nu har jag precis stått på min Orbitrek i 15 minuter... Har sammanlagt stått i 20. Men Linda ringde och störde mig när jag stått 5 min. Vi råkade prata i 1timma och 16 minuter...
Först tänkte jag inte stå på den efter ett så långt samtal då klockan blev lite mycket. Men så tänkte jag på att jag inte tränat på en vecka och fick lite skuldkännslor. Så jag gav även ryggen och magen en omgång efter orbitreken. Så det kommer säkert kännas imorgon.

Och imorgon ska jag ju gå på Basgympan. Ska bli så roligt! Tycker verkligen om att gå på sådana pass. Har dock inte gått på Träningshus1's sådana pass.Men jag hoppas på det bästa. Huvudsaken är att man tränar.
Har ju fortfarande 4-5 kg kvar och jag har 4 månader på mig. Just nu ser jag ganska possitivt på min träning och kost. Det har kanske inte börjat så bra som jag velat, så det kan ju inte gå sämre.

Sen så är det väldigt viktigt för mig att träna upp min rygg. Den är inte i så bra skick just nu. Det har jag fått höra några gånger nu. Roddövningar är bra för mig, men det är lite svårt att träna det utan roddmaskin.
Ska bli spännande att se vad han har att säga imorgon på föredraget.

Nej om man ska hoppa in i duschen nu och sen krypa ner i sängen. Börjar bli lite sent och jag ska upp tidigt.

Kommentarer
Postat av: linda

Vad duktig du är gumman! Själv gick jag o duschade och sen badade jag och Elina sen blidde de sängen. Hoppas du har skoj på jobbet nu då och vi ses sen :D Puss

2008-02-05 @ 10:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0