Tycker inte om att ha ont...

Imorse satte jag klockan på 8.30, hade bestämt mig för att gå upp ur sängen senast kl 9. Men när jag vaknade imorse så var det något som inte stämmde.
Hade sån konstig huvudvärk. Det känndes typ som om någon lagt något kallt mot mitt huvud, och så det värkte! Min första tanke var att lägga något på huvudet då det även känndes som om det blåste.
Så där låg jag med huvudet mellan två kuddar och orkade knappt öppna ögonen. Slutade med att jag gick upp först halv 12.
Har fortfarande ont i huvudet och har även ont i nacken. Som tur är så ska jag inte vara på jobbet förrän om ungefär 3 timmar. Bara hoppas på att dom där värktabletterna hjälper snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0