Vår ute! =)

Det känns verkligen som vår ute! Solen skiner, det är 8 grader varmt och nästan så att det skulle kunna börja bli grönt på  träden snart.. Eller det sista är nog lite mer vad jag hoppas på.

För att riktigt få njuta av det fina vädret ska jag ta en promenad upp till Skörby och bjuda mamma på något till kaffet. Vilket innebär att jag måste gå förbi ICA en snabbis också.

Nästan så att jag funderar på att ta den lite längre väden upp dit, den tar ca 10 min längre än den vanliga vägen. Men vi får se, jag ska ju kanske träna ikväll. Känner mig inte helt hundra i kroppen, så därför testar jag hur jag klarar av en promenad och därefter bestämmer om jag ska träna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0