Äntligen ska jag träna!

Nu sitter jag här och väntar på att min mat ska bli klar, Ravioli rester...  Är egentligen inte hungrig, men jag måste äta lite innan träningen. Annars kommer mitt blodsocker vara alldeles för lågt för att jag ska kunna träna. Och det vill vi inte vara med om.

Ska bli så kul att få träna idag! Känns som om jag inte tränat på evigheter! Evigheter sen var i måndags... Då stog jag på min Orbitrek. Men det var så länge sendan jag tränade något pass. Så det ska jag äntligen göra idag!
Tycker om att gå på pass. För då är man inte ensam om att stå där och se dum ut, finns alltid någon annan som ser dummare och fulare ut.
Kollade efter lite nya träningsbyxor. Hittade ett par som var jättesköna, men tyvärr så var ena paret för stora och andra för små. Att det kan vara så stor skillnad på en storlek?! Men men... jag får väl ta mig stadium eller H&M nån dag och kolla lite.

Ne nu måstejag äta...

Kommentarer
Postat av: linda

ja och den som kommer se dummare och fulare än dig idag är då jag! hehe men det gör ingenting, jag lär mig. Vi får se hur bra det komemr gå med tankte på vilken träningsvärk jag har i benen... usch

2008-01-30 @ 18:12:44
Postat av: lisa

du får träna med mig då, ja ser alltid dummast och fulast ut..

2008-01-31 @ 09:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0