Dagen i Sthlm

Idag har jag varit i Stan och träffat Sara! Alltid lika roligt. Vi gick runt i massa butiker och bara pratade. Sara shoppade lite roliga saker... Jag shoppde inte så mycket. Nu har jag iallafall något att ha på mig lönehelgen om det nu blir så att jag går ut. Sved till i plånboken, men gå r ajg ut så vill jag ha något snyggt på mig ju.

Synd bara att jag inte har möjlighet att träffa Sara mer än vad jag gör. Dels så jobbar jag men det är även så jävla dyrt att åka tåg. Idag fick jag ena resan gratis, men det får man inte alltid.

Riktigt trevlig dag iallafall. Så nu är jag helt slut, inte van att gå i högklackat i stan...

Kommentarer
Postat av: Sara

Gullig du e. Det var väldigt snällt skrivet. Jag hade en kanon dag. Och Henric tyckte allt var fint och nödvändigt (eller, ja han blev inte sur över att jag hade shoppat så mycket) Kram på dig gumms. Och jag håller med dig, synd att vi bor så långt ifrån varandra. Kostar ju typ det samma med bil. Fast till stan ere fan dyrare än att åka hem till dig. Med tullar och parkering och sånt tjafs. Vi hörs

2008-01-18 @ 00:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0