Filmkväll och tränings planer

Nu ikväll har jag, LInda och Christine kollat på Bad Boys II hemma hos Christine. Vi kollade dock inte så mycket på filmen...
Roligt att bara träffas, prata och ha filmen på i bakgrunden.

Så nu har vi bestämt att vi tre ska ut och gå på lördag på dagen. Jag och Linda ska gå på Aerobic på måndag och så ska vi tre gå på Step på onsdag. Så jag hoppar Yogan då och går på step istället, så jag kommer nog variera mig lite från vecka till vecka mellan dom två. Så funderar jag på om jag även ska gå på BasGympa på tisdag.

I så fall kommer det bli fyra dagar i rad jag kommer att träna då ajg ska på Yoga på söndag. Lite tveksam till att min kropp kommer palla det... Men jag får se. Ska iallafall träna på söndag, måndag och onsdag.

Lyckades byta bort onsdag kväll till dag, men jag måste jobba kväll på torsdag istället...

Skulle verkligen vilja ha ett jobb där jag bara jobbar dag. Då skulle jag kunna bestämma mig för att tex träna två eller tre gånger i veckan, varje vecka. Nu kommer jag ju behöva hoppa lite med passen. En vecka kommer jag kanske kunna träna måndag och tisdag. Andra måndag, onsdag och torsdag. Jag jobbar alldeles för mycket olika tider.

Det under skulderbladet känns bättre nu... Gjorde några yoga rörelser på eftermiddagen. Fortfarande inte bra, men bättre.

Kommentarer
Postat av: lisa

du får hänga med mig på gymmet med mig också!!!

2008-01-11 @ 11:43:32
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0