Första träningspasset

Idag fick jag äntligen ett passerkort till träningslokalen på jobbet. Varit där två gånger tidigare, men då har inte maskinen fungerat. 
Så idag var jag och Lisa och tränade där i ca 40 min. Så skönt. Egentligen vill jag ju börja träna på Träningshus1, men jag har insett att jag inte har råd att köpa det kortet just nu. Får vänta tills lönen kommer...

Enda är nu att jag känner av min rygg. Tycker inte om det.


När vi var i lokalen och tränade så kom syjuntan dit som Lisa så fint kallade dom. Haha! För det första var dom griniga på våran musik, sen så verkade det mer som om dom var där för att prata än att träna och det roligaste var väl ändå att dom tränade i jeans och tjocktröja. Vem tränar i sådana kläder?

Dom var lite oroliga över att vi skulle träna där varje måndag, dom tränar väl då. Får se när jag går dit nästa gång, blir nog på onsdag innan jobbet.

Kommentarer
Postat av: lisa

nästan så man har lust att gå dit varje måndag

2008-01-14 @ 21:36:25
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0