Fredags kväll och jag...

... Jag funderar på om jag ska kolla på På Spåret eller om jag ska sätta på en film.

Känns som om jag inte alls har lust med varken eller, men vad annars ska jag göra? Jag är för trött för att pyssla med något här hemma som städa eller så, även om det skulle behövas. Sen så måste jag ju även gå och lägga mig i tid, så jag kan ju inte riktigt ringa någon och fråga om vi ska hitta på något heller.

Den här helgen kommer bli en så tråkig helg! Idag ska jag inte göra något, imorgon ska jag upp till mina föräldrar och äta (då blir jag förmodligen kvar där hela kvällen) och på söndag kommer jag bara sova och vänta in alla bra program på eftermiddagen/kvällen.


Ibland suger mitt liv riktigt rejält! Varför kan man inte ha massor med kompisar att ringa om man har tråkigt? Då någon som även kan komma öven med kort varsel och ta en cider eller två... Vart är ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0