Har så ont

Just nu har jag så fruktansvärt ont!

Så ont vid skulderbladet! Känndes lite bättre efter helgen, har ju fått vila skulderbladet i två hela dagar. Så nu när jag jobbade ikväll... Inte så bra. Kan knappt vrida huvudet åt höger nu.

Tycker inte om det här. Något säger mig att det kanske inte är något som sitter fel. Kan ju även vara en inflamation. Och skulle det vara så, då måste jag ta mig till vårdcentralen.

Längtar tills imorgon! Ska bli så skönt att få nacken, ryggen och förhoppningsvis skulderbladet på rätt plats.

Kommentarer
Postat av: linda

usch vad jobbigt för dig! Hoppas att det onda försvinner idag när du ska till kiropraktorn

2008-01-29 @ 10:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0