Hur gick det då?

Än så länge känns det bra. Känner mig faktiskt piggare nu än vad jag gjorde innan Yogan.
Det var en ny yogalärare. Hennes första lektion.
Hon var väl sådär... Hon missade lite att beskriva rörelserna och så, men hon var nog ganska så nervös. Hon blir nog bättre med tiden skulle jag tro. Passet tog bara 40-45 min, men det var ganska skönt som första gång under våren.

Nu har jag dock väldigt ont under högra skulderbladet. Har en punkt där som Peter kom åt när han masserade mig häromdagen. Tror att kiropraktorn var där och höll på nån gång också. Jag tror jag ska försöka göra lite yoga rörelser imorgon för att kanske lätta lite på det onda. Vill inte gå till kiropraktorn igen på ett tag, skulle vara bra o komma i lite bättre form först.


Ne nu ska jag återgå till soffan innan jag måste krypa till sängs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0