Idiot till granne!

Jag har en granne som bor snett ovanför mig tror jag... Den grannen får för sig nån gång ibland (inte så ofta) att spela jättehög musik. Visst om han spelar hög musik i några timmar om man har fest eller städar eller så.
Men den här grannen spelar kanske 3 låtar jättehögt och sen är det tyst i ett tag. Sen efter en timme så spelar han 3 låtar till. Och så går det lite fram och tillbaka så resten av kvällen.

Ikväll spelar han lite fler låtar i rad verkar det som.
Det är andra gången han håller på så här när jag ska jobba. Om han fortfarande spelar när Lets Dance slutar så ska jag gå up och be honom stänga av musiken. Jag måste få sova!!
Förra gången så började han spela musik vid strax före midnatt och när jag då skulle upp och säga till vid 1 tiden så stängde han av när jag klädde på mig. Så typiskt!

Idag ska han fan inte hinna stänga av musiken när jag är på väg upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0