Inte en bra dag för mig...

Jag känner på mig att det kommer bli en seg dag idag! Har varit vaken och uppe i ungefär 1½ timme nu. Har precis ätit klart min gigantiskt fukost.
Har då ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen.
Jag ska diska iallafall, men det tar ju inte så lång tid. Har ingen lust eller ork alls att städa.

Jag funderar på om jag ska läsa Social Omsorgs boken. Så att jag kommer igång med den kursen iallafall. Har egentligen lite fel bon, men det får va. Jag har inte råd att köpa rätt böcker. Man kanske ska skicka in anmälan om vilka fler kurser jag ska börja med, men då behöver jag en skrivare.

Finns så mycket jag borde göra. Men det är så mycket som måste göras för att kunna göra det...

Så vill jag träna ikväll!! Men kan jag det?! Nej!! Jag är inte tillräckligt frisk! Jag tycker inte om att vara såhär småförkyld längre. Jag vill börja träna den här terminen också och då kunna träna hela våren. Inte som i höstas då jag blev sjuk efter tre veckor och har inte blivit frisk sen dess. Vill ha en vår med Yoga, Pilates och lite andra roliga pass.


Blä vilken dålig dag det här kommer att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0