Irriterad

Jag är faktiskt lite irriterad på en av mina kompisar.
När man säger att hon inte får berätta för någon, ger världens mördarblick när hon "råkar" försäga sig och ändå inte verkar fatta. Jag blir så arg på det!
"Jag trodde alla visste"

Nej!! Alla vet inte!!! Alla ska inte få veta! Inte undra på att folk har fått veta på det när hon går och berättar det för alla....

Just nu irriterar jag mig så otroligt på henne. Lite fjortis över viss del av hennes beteende nästan... Svårt att förklara på vilket sätt, eller det är ganska lätt egentligen. Men jag vill inte ta det här.


Sen att dom var sena igår och inte kunde ringa och säga det. Och då tyckte att hon hade ont om tid, hon hade en timme mer än vad jag hade.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du inte är irriterad på mig iallafall ;)

2008-01-02 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0