Jag vill ju!

Jag vill ha barn!!

Pratar precis med Lisa om det. Och det skulle vara så underbart!! Vill verkligen!!

Jag skulle kunna "råka" bli gravid... Men tyvärr så vill den killen verkligen inte ha barn, han är osäker på om han någonsin vill ha barn. Känns inte så bra att "råka" bli med barn då.

Jag träffar verkligen bara killar som inte vill ha barn, eller som kan tänka sig om 5 år att börja fundera på det.
Men tänkt på mig! Jag vill bli en ung mamma! Min läkare till och med rekomenderar mig att bli det.

Men nej... Inga barn än på några år som det ser ut nu.

Blä säger jag bara!! Och så många i min släkt ska ha barn i år... En är dessutom rädd för att berätta det för mig, hon vet vad jag tycker...


Ne om man skulle ta och bli med barn iallafall? Skita i Thailand?

Kommentarer
Postat av: lisa

ja skit i thailand vi kan åka sen med våra barn... lets råka bli med barn... så kan vi gå på babysim tillsammans

2008-01-16 @ 23:01:43
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: linda

Ja en liten knodd till idg så har vi varsin.

Och tro mig en bebbe klår thailland. Du kan alltid åka till thailland sen med bebben!

2008-01-17 @ 11:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0