Konstig start på dagen...

Imorse vaknade jag som planerat, var lite seg men hade ändå ca en halvtimme och ligga att dra mig. Sen så började nyheterna på radion och jag lyssnar lite halft. Helt plötsligt får jag höra att Heat Ledger har hittats död!

Gissa om jag vaknade till på sekunden!
Jag tycker det är så tråkigt att han är död! Han var ju en så otriligt bra skådespelare och har hela livet framför sig. Köpte en film för ett tag sen där han är med i, och en av anledningarna till att jag köpte den var för att han är med i den. Han var verkligen en av dom skådespelarna som jag tycker om. Lite obehagligt att den senaste filmen jag såg med honom, vilket var för några sagar sen, i den spelar han en narkoman. Och nu har han dött pga en överdos... Lite skrämmande faktiskt. Jag trodde inte han var en som höll på med droger och så, men man vet ju inte riktigt exakt vad han dog av. Olykshändelse? eller självmord?

Så sorligt. Han blev bara 28 år... Hans dotter kommer få växa upp utan en far.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0