Lite nya filmer...

Har beställt några filmer... Dom två översta har jag velat haft i evigheter, så snart har jag dom. Den tredje är väl mer eller mindre till mamma. Dom sista tre fick jag ruggigt billigt och så, den sista har jag inte sett men den verkade riktigt bra. Sju år i tibet har jag inte sett hela tror jag...
Då kan man ju undra hur jag har råd med dessa filmer... Jag ska betala dom när jag får min lön. Vilket jag säkert kommer svära över då.

Unga Kvinnor
Stekta gröna tomater
Broarna i Madison County
Sju år i Tibet
Studio 54
Candy


Så jag får en massa roligt filmer i nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, jag älskar stekta gröna tomater.

2008-01-11 @ 22:55:08
URL: http://minijossan.blogg.se
Postat av: Maria

steka gröna tomter är helt jävla underbar en utav mina favvisar ;) klokt val :)

2008-01-12 @ 11:14:59
Postat av: Sara (lisas kompis du vet)

Åh jag blev helt överlycklig när jag såg att du köpt Stekta gröna tomater! Jag har aldrig hört talas om nån annan som gillar den förut, och det är min absoluta favoritfilm! Och så är det två til här i kommentarerna som gillar den...åhh lycka.

2008-01-12 @ 22:49:27
URL: http://saraheterjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0